Мінскі гарадскі выканаўчы камітэт рэкамендуе пісаць словы і тэксты для рэкламных шыльдаў на беларускай мове, калі іх размяшчэнне мяркуецца на будынках, якія ўяўляюць гісторыка-культурную каштоўнасць, паведамляе «Мінск-навіны».
- Гэта дапаможа стварыць нацыянальны антураж. Таму мы разам з камітэтам архітэктуры і горадабудаўніцтва рэкамендуем, каб у выпадках, калі гэта магчыма, шыльды і рэклама былі на беларускай мове. Пра гэта нас просіць насельніцтва, - паведаміла начальнік аддзела па кантролі за рэкламай і абароны правоў спажыўцоў упраўлення гандлю і паслуг Мінгарвыканкама Ірына Летняк.
У адпаведнасці з нормамі беларускага заканадаўства тэкст вонкавай рэкламы можа выкладацца на любой мове, калі гэта рэклама (шыльда) зарэгістраваных таварных знакаў і / або абслугоўвання. У выпадку, калі напісаны на замежнай мове рэкламны тэкст ўключае словы, якія не з'яўляюцца таварным знакам, ён павінен суправаджацца перакладам на рускую і / або беларускую мову.
Присоединяйтесь к нам в Twitter, ВКонтакте, Facebook или через RSS, чтобы быть в курсе последних новостей из мира авиации.