Норма пра «адзінае еўразійскае неба" выключана з праекта Дамовы аб Еўразійскім эканамічным саюзе.
Як адзначаецца ў адказе прэм'ер-міністра Казахстана Карыма Масімава на дэпутацкі запыт мажылісмена Асхата Бекенова, у рамках праведзеных перамоваў казахстанскім бокам адстойваецца пазіцыя аб немэтазгоднасці фарміравання "адзінага еўразійскага неба". "Па выніках праведзенай працы ў праекце Дамовы аб Еўразійскім эканамічным саюзе дадзеныя нормы былі выключаныя" , - гаворыцца ў лісце , паведамляе рэсурс Дзелавы свет Казахстана.
Паведамляецца, што зараз раздзел "паветраны транспарт" праекта дагавора узгоднены бакамі ў рэдакцыі, якая прадугледжвае развіццё і ўдасканаленне двухбаковых міжурадавых пагадненняў.
"У сваю чаргу адзначаем, што праектам дагавора збалансаваны інтарэсы бізнес-супольнасці, і прадугледжаны адзіныя прынцыпы лібералізацыі транспартных паслуг, этапы рэалізацыі якіх будуць агавораны асобнымі міжнароднымі дамовамі" , - заключае Карым Масімаў
Нагадаем, у красавіку бягучага года дэпутат Асхат Бекенов накіраваў кіраўніку ўрада запыт, у якім выказаў заклапочанасць датычна ідэі фарміравання адкрытага еўразійскага неба і лібералізацыі паветранай прасторы. Ён заяўляў, што стварэнне "адзінага еўразійскага неба" негатыўна адаб'ецца на развіцці казахстанскай грамадзянскай авіяцыі.
Свае апасенні дэпутат падмацаваў наступнымі лічбамі: паветраны флот найбуйнейшага казахстанскага авіяперавозчыка "Эйр Астаны" складае 28 паветраных судоў; у другога па велічыні авіяперавозчыка SCAT 20 паветраных судоў; у той час як паветраны флот двух найбуйнейшых расійскіх авіякампаній складае адпаведна 137 ВС ("Аэрафлот") і 101 ВС ("Трансаэро").
"У выніку зняцця ўсіх абмежаванняў па камерцыйных правах на перавозку расійскія перавозчыкі працягнуць нарошчваць сваю моц шляхам пераразмеркавання транзітнага пасажырапатоку казахстанскіх авіякампаній праз свае аэрапорты - хабы, што ў далейшым прывядзе да заняпаду аэрапортаў РК і няздольнасці развіцця транзітна -транспартнага патэнцыялу нашай дзяржавы", - такі несуцяшальны прагноз будаваў дэпутат.
Присоединяйтесь к нам в Twitter, ВКонтакте, Facebook или через RSS, чтобы быть в курсе последних новостей из мира авиации.